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Art . VI . Quomodo fratrçs tati ulterius inquietan dettomi t .
Tali fratri , quem moro perfee - torum discipulorimi subdita aure intentimi obserrabiti« , dicite inde ambigue , subinde indignanter , dchiuc excusantes . inox damnantes , dcnique iteruni dubitantes , quae vobis apta visa fuerint . de insuflieientia re - gulae communis et de vanitale doe - triuae , quae evangelizatur in Babylon , et si forte ver us i Ile Christus Dei de virgine Maria natus natus non sit , imo nec veruni corpus habuerit , inde neque pro liominibus eum potuisse nec vere iu sepulcro poni nec a mortuis resurgere , addente« ti us , nec in Iiaptismo forte ullaiu proprie ablutionem esse subenn - dam neque in consecratione sacer - dotis corporis et sanguinis veri Christi esse sacrameutum . Aliquando etiam virtutem et necessitatem con - fessi ouis ac absolut ionis sacerdotal is pernegabiUs , audientemque praesagire facietis , in omnibus quae Synagoge Antichrist i iubet , docet , , nullain plane esse veritatem et sa - 1 uteiii .
Art . VII . Quid postmodum fratribus tentatis ingerendum .
Quod si fratrem / ita iuquietatum angustiare et desperare comproba - verítis , couiidentius loqueinini . „ Ita sane , bone frater , dicentes , forte oniues nos in charvbdi falsae
Cunique' ) eum ( A re fust uni ) more perfecti discipuli subdita aure in - teiitum vidèrent .
Den5 ) scheinbar gläuliigeii Are - fast unterrichten die von ¡Inn nur ausgehorchten Ketzer weiter
diceutes : Christum de virgine Maria non esse Datum neque pro liominibus passimi nee vere in sepulcro posituui nec a uiortuis resurrexisse , addentes , ili baptismo nullain esse sci'leruni ablutionem ncque sacrainentum guinis et corporis Christi in cratione sacerdotis .
Mansi 1 . c . A refast erbittet , scheinbar au der kirchliche ! ) liebre zweifelnd , um Zeigung des teten Weges zum Heil , ne meus animus in dubio positus cito cadat iu desperationis ruinam .
l'rocul dubio , frater , in -
1 ) Munsi 1 . cn doch vor der eben nii«Kcliol>fiit - n Stolli * ! '2 ) Kbondus . nach — possiti excipcre .

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